Shopping

Hellu :) igår var en toppen dag! Vi fick sluta tidigt men satt kvar med Ida och pluggade, sen träffade jag Sandra vid tre tiden för att gå på stan. Köpte en hel del! Blev en present till Andras, presenter till Bea och massa presenter till mig själv ;) köpte nya underkläder, jeansshorts, en klänning och sen en ansiktsmask och lite annat smått och gott! Sen skulle Sandra hem och äta så då väntade jag på Ida för vi skulle gå och käka, sen blev det teater med Ida, Julia, Johanna, Elin, Lisa och Anja. Vi tittade på Oskuld vilken hade både bra och dåliga sidor. Den var lite väl djup, den handlade mycket om skuld och självmord osv, men den hade även många komiska inslag.

Bland annat det här kom jag hem med.

Idag har vi skämt ut oss rejält. Hela dagen gick nämligen ut på det. Alla klasser hade olika teman, vi var sportnördar och så skulle vi gå runt på stan och ja, skämma ut oss. Typ... fråga efter mjölk på systemet, sjunga samt gå catwalk på stan, fråga efter tunnelbanan på stationen osv. Sen skulle vi filma allt ihopa. Det var faktiskt kul :) men sen fuska de andra och det funka inte att ladda in alla filmer och så satt det sög. Men vi skulle göra en egen dans också och det var typ det roligaste ;)
När vi slutade gick jag, Ida, Julia och Jenny och fikade. Nu ska jag strax åka och hämta Andreas på stationen, tävling i morgon i Norrköping!


Här är våran "lagbild". Om ni undrar varför tavlan ligger på golvet så blev vi lite våldsamma så den åkte i golvet, hehe.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahah tavlan xD

Men guuud vilken rolig dag det var ändå(om man bortser från fusk-biten menar jag). Kollade lite på dina videos sen och alex på lindex var rätt så mycket kul att se ;D Jag måste få den där lagbilden sen också! <33

2010-03-26 @ 22:43:45
URL: http://julialand.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: Sure! Vi kan göra det i veckan som kommer :) <3

2010-03-28 @ 14:22:32
URL: http://julialand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0